Soluma Group: dołącz do nas i świadcz usługi pod silną marką

Jeśli masz już własny biznes lub dopiero planujesz jego założenie, to z pewnością dobrze wiesz, jak trudno jest dziś zaistnieć na rynku i zwrócić na siebie uwagę klientów. Potrzebujesz marki, która będzie kojarzoną z wysoką jakością usług, profesjonalizmem, będzie budzić zaufanie. Jej zbudowanie zajmuje mnóstwo czasu i wymaga dużych inwestycji finansowych. A gdybyś mógł zyskać taką markę już dziś? Mamy dla Ciebie propozycję: dołącz do Soluma Group i zyskaj bardzo konkretne korzyści biznesowe.

Soluma Group: kim jesteśmy?

Soluma Group (dawniej Grupa Soluma) to model współpracy niezależnych firm, które występują pod jedną, silną marką. Jesteśmy grupą przedsiębiorstw wyznających podobne zasady i tak samo rozumiejących, czym jest wysoka jakość świadczenia usług, odpowiedzialność biznesowa, rzetelność finansowa, sumienność obsługi klienta. Każda z naszych firm, a jest ich już kilkanaście, zachowuje własną osobowość prawną, może samodzielnie podejmować kluczowe dla siebie decyzje i działać niezależnie od innych Partnerów.

Tym, co łączy marki zrzeszone w Soluma Group, jest fakt świadczenia szeroko pojętych usług na rzecz przede wszystkim klienta biznesowego. Dla przykładu: Soluma Interactive to agencja interaktywna, która m.in. oferuje strony internetowe oraz kampanie reklamowe. Soluma Lex świadczy usługi prawne, a Soluma Soft produkuje oprogramowanie. Pełną listę marek, które już działają w strukturach Soluma Group, znajdziesz na osobnej podstronie.

Jak się pewnie domyślasz, po dołączeniu Twojej firmy do Soluma Group, konieczne będzie stworzenie dla niej osobnej nazwy marki. Możemy to zrobić za Ciebie lub zdać się na Twoją kreatywność. W członie nazwy zawsze znajdzie się element „Soluma”. Jeśli więc na przykład masz firmę świadczącą usługi utrzymania czystości, to całkiem fajną nazwą marki byłoby „Soluma Clean”.

Pamiętaj!
Dbamy o to, aby poszczególne firmy nie były dla siebie konkurencją, a jedynie uzupełniały swoje oferty.

Po co właściwie miałbyś przystąpić do Soluma Group?

Na pewno zadałeś sobie to pytanie, a my szybko i konkretnie na nie odpowiemy. Jasne, że możesz budować markę Twojej firmy poza strukturami Soluma Group. Musisz sobie jednak zdawać sprawę z tego, z jak olbrzymimi kosztami się to wiąże. Samo opracowanie identyfikacji wizualnej, strony internetowej, tekstów czy nazwy marki, to wydatek rzędu minimum 15.000 złotych. Przystępując do nas wszystkie te elementy dostajesz albo za darmo, albo za symboliczną opłatą.

Tym samym w ciągu kilku tygodni (tyle czasu potrzebujemy na zrealizowanie wszystkich prac na rzecz Twojej marki) zyskujesz gotowy brand, za którym stoi już mocna, rozpoznawalna marka Soluma. Świadczymy usługi na rzecz tysięcy firm, które mogą stać się również Twoimi klientami. A to tylko wybrane korzyści, jakie odniesiesz przystępując do Soluma Group.

Gdzie jest haczyk?

Dobrze, że jesteś czujny, ale zapewniamy Cię: nie ma żadnego haczyka. My również zyskamy na Twoim dołączeniu do Soluma Group. Nie finansowo, ale wizerunkowo. To proste: im więcej firm działa pod naszym szyldem, tym łatwiej jest pozyskiwać kolejne. Bardzo zależy nam też na tym, aby klienci, których obsługujemy i których zamierzamy pozyskać, mieli jak najszerszy wybór usług.

Podamy Ci prosty przykład. Firma X jest zainteresowana usługą stworzenia strony internetowej (zajmie się tym Soluma Interactive), potrzebuje też profesjonalnych tekstów (to zadanie dla Soluma Content) i gadżetów reklamowych (bierze to na siebie Soluma Prestige). Klient chce jednak także zlecić obsługę w zakresie organizowania logistyki dostaw towarów, a w Soluma Group nie ma marki, która by się w tym specjalizowała. Potrzebujemy jej, aby klient został u nas, na czym zyskują wszystkie marki zaangażowane w jego obsługę. Firmy dążą dziś do zlecania usług kompleksowo, co oszczędza czas, pieniądze i energię. Taki też jest cel funkcjonowania Soluma Group.

Czy Soluma Group jest franczyzą?

Absolutnie nie. Nie wnosisz żadnych stałych opłat za prawo do posługiwania się marką. Nie leasingujesz jej, ale od razu stajesz się jej wyłącznym właścicielem. Nie musisz ponosić kosztów na rozwój Soluma Group, choć co jakiś czas proponujemy członkom Grupy wspólne projekty promocyjne i biznesowe, jednak bez przymusu ich współfinansowania.

To bardzo ważne: po dołączeniu do Soluma Group zachowujesz pełną autonomię. Nadal będziesz niezależnym przedsiębiorcom, który samodzielnie ustala zarówno model biznesowy, jak i dobiera sobie klientów. Nie musisz nam się z niczego spowiadać, o ile oczywiście nie działasz na niekorzyść marki. Jedyne, czego od Ciebie wymagamy, to świadczenie usług na bardzo wysokim poziomie oraz utrzymywanie uczciwych relacji z klientami i kontrahentami.

Czy coś Cię to kosztuje?

Przystąpienie do Soluma Group jest bezpłatne. Nie płacisz prowizji, nie dzielisz się swoimi zyskami. Działasz dokładnie tak, jak dotychczas, tyle że pod inną marką. Gwarantujemy Ci brak jakichkolwiek ukrytych kosztów.

Nie jesteśmy oczywiście instytucją charytatywną i nie pracujemy za darmo. Otrzymasz od nas gotową markę, ale będziesz partycypować w kosztach jej uruchomienia. Mówimy tutaj o koszcie m.in. zaprojektowania strony internetowej, papeterii firmowej czy stworzenia treści marketingowych. Działamy fair, dlatego pełen wykaz inwestycji będących po Twojej stronie znajdziesz TUTAJ.

Co się stanie w momencie, gdy już dołączysz do Soluma Group?

Z Twojej perspektywy praktycznie nic się nie zmieni. Nadal będziesz prowadzić biznes tak, jak do tej pory, tyle że pod inną marką. Zmienią się elementy wizerunkowe oraz narzędzia, za pośrednictwem których kontaktujesz się z klientami – na przykład adresy e-mail, adres strony internetowej etc. Spokojnie – pomożemy Ci się w tym wszystkim odnaleźć.

Duże zmiany zauważą natomiast Twoi klienci – zwłaszcza ci przyszli. Spróbuj się postawić w ich sytuacji. Kontaktuje się z nimi firma, która ma profesjonale logo, świetną nazwę, doskonale zaprojektowaną stronę internetową, a do tego może im zaoferować kompleksową obsługę (przy zaangażowaniu pozostałych marek Soluma Group). To oczywiste, że w oczach wymagających, a więc najlepiej płacących klientów staniesz się wiarygodnym przedsiębiorcą, którego warto obdarzyć zaufaniem.

Pamiętaj również, że po dołączeniu do Soluma Group zyskasz dostęp do ogromnej bazy klientów, z którymi już współpracujemy. Wzajemnie przekazujemy sobie zlecenia i polecamy własne usługi. Tym samym nie musimy korzystać z zewnętrznych podwykonawców. Wszystko zostaje w rodzinie, to znaczy – w Soluma Group :) 

7 najważniejszych korzyści dla Ciebie

Wciąż się zastanawiasz i nie masz przekonania, że warto do nas dołączyć. Doskonale to rozumiemy, to nie są łatwe decyzje. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie wykaz ewidentnych korzyści, z jakimi wiąże się posiadanie marki w ramach Soluma Group.

  1. Profesjonalny, atrakcyjny wizerunek Twojej firmy o wartości 15.000 złotych netto.
    Stworzenie profesjonalnego wizerunku marki to bardzo kosztowna inwestycja. Przystępując do Soluma Group otrzymujesz wszystkie elementy identyfikacji wizualnej za jedyne 1850 zł netto. Normalnie, po cenach rynkowych, musiałbyś zapłacić za to ponad 15.000 zł netto. Sprawdź, co dostanie Twoja marka na start.
  2. Łatwiejsze i skuteczniejsze pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce Google.
    Pewnie zdajesz sobie sprawę z tego, jak kosztowne i długotrwałe są działania SEO. Wiesz także, że musisz w nie inwestować, aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce. Aktualnie każda firma w Soluma Group prowadzi własne działania związane z pozycjonowaniem w Google, dzięki czemu marka „Soluma” już ma świetny zasięg w wyszukiwarce, w tym na te najbardziej konkurencyjne frazy. Dołączając do nas Twoja marka już na starcie ma dobrą reputację w wyszukiwarce, nie musi jej budować od zera, co pozwala Ci znacząco obniżyć koszty pozycjonowania.
  3. Cross selling.
    Chodzi tutaj o to, że działania podejmowane przez jedną markę mają pośrednie przełożenie na zwiększenie sprzedaży innych członków Grupy. Czyli: marka promuje swoją usługę np. projektowania grafiki, zdobywa klienta i oferuje mu usługi świadczone przez kolejne marki Soluma Group. To sposób na zupełnie darmowe pozyskiwanie zleceń.
  4. Stajesz się właścicielem marki o bardzo dobrej reputacji.
    Klienci o wiele bardziej ufają firmom, które mają rozpoznawalny brand. Nie da się jednak zbudować marki w ciągu kilku tygodni czy nawet miesięcy. Każda nowa marka staje więc przed tym samym wyzwaniem: jak przekonać klientów, że świadczymy usługi na wysokim poziomie i jesteśmy godni zaufania? Dołączając do Soluma Group od razu możesz korzystać z marki, która jest kojarzona przez klientów, cieszy się bardzo dobrą reputacją, a więc jest atrakcyjniejsza dla klientów z grubszymi portfelami.
  5. Wsparcie biznesowe i marketingowe. 
    Soluma Group tworzą marki, za którymi stoją ludzie mający wieloletnie doświadczenie w biznesie. Ich wsparcie jest bezcenną wartością. Współpracując z najlepszymi podniesiesz swoje umiejętności związane z prowadzeniem firmy, pogłębisz wiedzę, nauczysz się wielu nowych rzeczy. Możesz korzystać z naszego wsparcia i doradztwa zupełnie za darmo. Ceny rynkowe takich usług są liczone w tysiącach złotych.
  6. Harmonijny rozwój. 
    Twój biznes musi się rozwijać, bo stojąc w miejscu szybko zostaniesz przegoniony przez konkurencję. Soluma Group stale motywuje wszystkie marki do zwiększania ich potencjału, wskazuje narzędzia, ale niczego nie wymusza. To Ty decydujesz, w jakim tempie chcesz się rozwijać. Ważne, że działając w grupie nie robisz niczego po omacku, nie inwestujesz w coś, co na pewno nie przyniesie żadnych korzyści.
  7. Uczciwi partnerzy. 
    Zaufanie to podstawa każdego biznesu. Dobrze mieć sprawdzonych partnerów, którzy idą w tym samym kierunku i mają tożsamy cel: rozwój wspólnej, silnej marki. Przystępując do Soluma Group zyskasz właśnie takich partnerów. Rzetelnych, odpowiedzialnych, uczciwych.

Wszystkie te korzyści wynikają z żelaznej zasady - rozpoznawalna, duża marka ma zdecydowanie większe szanse w pozyskiwaniu atrakcyjnych klientów.

Stawiamy sprawę jasno: nie możemy Ci zagwarantować spektakularnego sukcesu finansowego (to odróżnia nas od biznesowych hochsztaplerów). To tylko biznes, na którym znamy się na tyle, aby nie składać bezpodstawnych obietnic. Wiemy jednak, że mechanizmy obowiązujące na rynku premiują firmy mogące zaproponować kompleksowe usługi bardzo wysokiej jakości. Taki jest cel funkcjonowania Soluma Group.

Sprawdź, jak do nas dołączyć

Jesteśmy przekonani, że lubisz jasne sytuacje. My także. Dlatego tworząc Soluma Group zadbaliśmy o to, aby proces przystąpienia do Grupy był maksymalnie uproszczony.

  1. Akceptujesz regulamin Soluma Group. Możesz się z nim zapoznać TUTAJ. Jeśli masz pytania lub sugestie związane z regulaminem, koniecznie do nas napisz.
  2. W porozumieniu z nami wybierasz nazwę dla Twojej marki. Przykładowo: jeśli masz firmę sprzedającą artykuły biurowe, to naturalną nazwą jest Soluma Office, jeśli prowadzisz biuro księgowe – Soluma Tax, itp.
  3. Nasi graficy, webmasterzy i copywriterzy opracowują koncepcję identyfikacji wizualnej Twojej nowej marki. Między innymi przygotowują logo i stronę internetową oraz wszystkie inne elementy, które zamówisz (np. teksty na stronę, blog itp.).
  4. W Urzędzie Miasta lub Urzędzie Gminy zgłaszasz dodatkową nazwę dla swojej firmy, np. Soluma Office. Zgodnie z prawem możesz posługiwać się kilkoma nazwami w ramach prowadzonej działalności, dlatego nie obawiaj się, że po dołączeniu do Soluma Group Twoja firma straci pierwotną tożsamość. Nadal możesz wystawiać faktury pod nazwą np. PHU Jan Kowalski, ale dodatkowo także jako np. Soluma Office Jan Kowalski. Wymagamy dodania nazwy z członem „Soluma” w celu dbania o wizerunek i zasięg naszej wspólnej marki.

To już wszystko. Po zakończeniu całego procesu oficjalnie powitamy Twoją firmę w Soluma Group. Od tego momentu możesz sprzedawać swoje produkty i usługi pod szyldem Twojej nowej marki. Informacje na jej temat wraz z komunikatem prasowym zostaną również umieszczone na stronie internetowej Soluma Group.

Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń (512 202 999 wew.7) lub napisz – jesteśmy do Twojej dyspozycji 365 dni w roku.

Dołącz do Soluma Group:

Dołącz do nas