Odpowiedzialność

Odpowiedzialność za produkt

Odpowiedzialność za produkt jest jedną z zasad, która obowiązuje wszystkich członków Grupy Soluma. Dlatego przed oddaniem projektu, zawsze dokładnie oceniamy go pod względem jakościowym.

odpowiedzialnosc

Sprawdź, na czym opieramy się w codziennej pracy:

Produkt

  • Pomysł to nie realizacja
  • burza mózgów lepsza od krótkiego grzmotu
  • dokładne testy
  • poprawianie tego, co można poprawić
  • analiza pod kątem spełnienia oczekiwań Klienta
  • dostarczenie produktu zgodnie z terminem
     

Odpowiedzialność wobec pracowników

Jesteśmy dumni z tego, że zespół Grupy Soluma tworzą ludzie doskonale znający się na swojej pracy. Dobieramy ich nie tylko pod kątem umiejętności, ale także gotowości do spełniania nadrzędnych standardów wyznaczanych przez Grupę. W zamian mogą liczyć na ciągłe wsparcie kadry kierowniczej. To nasza odpowiedzialność względem najlepszych ludzi w branży internetowej.

Pracownicy

  • dobrze wynagradzani
  • motywowani nie tylko pieniędzmi
  • ambitni z natury, a nie z przymusu
  • wspierani merytorycznie
  • świadomi, że ktoś na nich zawsze liczy
     

Odpowiedzialność w biznesie

To jasne, że Grupa Soluma jest biznesem i dokładnie tak traktujemy nasz projekt. Służy nam on jednak również do szerzenia pewnej wizji odpowiedzialności w biznesie, z którą zgadzają się wszyscy członkowie Grupy.

Biznes

  • zysk dzięki własnej pracy, a nie czyjemuś niepowodzeniu
  • umowa jest święta, a jej zapisy zawsze nadrzędne
  • płatność musi zostać dokonana w terminie – nie kredytujemy działalności poprzez opóźnienia
  • działalność tylko legalna – rozliczamy się na podstawie faktur i płacimy podatki w Polsce
  • nie wspieramy projektów, które mogą godzić w czyjeś dobro lub źle wpływać na rozwój dzieci
  • nasze działania zawsze są zgodne z przepisami prawa i normami obyczajowymi
     

Odpowiedzialność społeczna

Grupa Soluma nie powstała, aby zastępować funkcje organów państwa i fundacji. Mimo to zawsze staramy się pamiętać o pomaganiu tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Tak rozumiemy biznes i sukces, wierzymy w zasadę wzajemności i powrotu dobra do jego okaziciela.

Społeczeństwo

  • wsparcie finansowe i osobowe fundacji, hospicjów, ośrodków pomocy
  • tworzenie programów pomocy
  • wsparcie dla organizacji pozarządowych walczących z nierównością społeczną, rasową i religijną
  • ambicja bycia mecenasem kultury, szczególnie w kontekście młodych, zdolnych twórców
  • zaangażowanie w kulturalne projekty lokalne, które nie mają szansy szerzej zaistnieć w mediach ogólnopolskich

Odpowiedzialność