Grzegorz Wiśniewski

Grzegorz Wiśniewski CEO Grupy Soluma. Od kilkunastu lat związany z branżą High-tech oraz reklamową. Ekspert we wdrażaniu projektów marketingowych i informatycznych na potrzeby korporacji, sektora MŚP i start-upów. W życiu zawodowym kieruje się mottem Jamesa Joyce'a: „Jeśli się myśli o pewnych rzeczach, to można je pojąć.” Zgodnie z tym dokładnie bada każdy obszar działalności, która go interesuje. Nie liczy na szczęście – woli fakty i precyzyjne planowanie.

Najważniejsze etapy kariery zawodowej:

  • Od 2019 roku właściciel firmy Soluma Interactive
  • Od 2015 Twórca koncepcji i strategii biznesowej dla Soluma Group, CEO Soluma Group
  • Od 2015 CEO agencji interaktywnej Soluma Interactive
  • W latach 2011-2014 CEO agencji interaktywnej Idealmedia Sp. z o.o.,
  • Od 2010 doradca biznesowy dla firm z sektora MŚP (optymalizacja procesów biznesowych, strategie marketingowe)
  • 1997-2003: 6 lat prowadzenia własnej firmy dostarczającej sprzęt komputerowy, oprogramowanie i rozwiązania sieciowe dla klientów biznesowych. Firma uruchomiła sieć salonów i serwisów komputerowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
  • 2004-2010 doświadczenie na stanowisku Dyrektora ds. rozwoju w agencji reklamowej.
  • 2010-2013 Współtworzył i zarządzał projektem multiplatformy dla gazet internetowych (projekt o budżecie 1,6 mln zł netto)
  • Od 2008 roku współtworzy i zarządza projektem portali tematycznych czytanych przez setki tysięcy użytkowników Internetu,
  • Od 2007 roku współtwórca i redaktor naczelny portalu kynologicznego,
  • W latach 2009-2011 redaktor naczelny portalu o zarządzaniu wiedzą.

Grzegorz Wiśniewski jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, zarządzania wiedzą, kynologii, genetyki i biblistyki. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marketingowych, zarządzaniu zespołem, optymalizacji procesów biznesowych i wdrażaniu systemów informatycznych.

Prywatnie mąż, miłośnik psów i kotów, filozofii oraz literatury. Każdą wolną chwilę poświęca na czytanie. Zawsze znajdzie czas na rozmowę z żoną, spacer z psem, zabawę z kotem i pomaganie innym (DobreSerce.org) – zarówno chodzącym na dwóch, jak i na czterech nogach.

Przykładowe publikacje (2019 rok, marketing, biznes): 

  1. https://soluma.pl/blog,ac155/zero-click-searches-grozny-trend-w-wyszukiwarce-na-ktory-trzeba-znalezc-odpowiedz,127638 
  2. https://soluma.pl/blog,ac155/digital-natives-czyli-nowa-kategoria-konsumentow-kim-sa-czego-oczekuja-od-marek,1657
  3. https://soluma.pl/blog,ac155/emotional-value-proposition-jak-zbudowac-marke-w-ktorej-klienci-sie-zakochaja,1577
  4. https://ays.pl/strategie,ac155/kupujesz-i-cenisz-ich-produkty-ale-nie-wiesz-o-nich-wszystkiego-wielkie-marki-ktore-maja-w-nosie-etyke-biznesowa,396
  5. https://soluma.pl/blog,ac155/program-e-jakosc-nie-ma-nic-wspolnego-z-jakoscia-dowiedzialem-sie-tego-u-zrodla,1547
  6. https://ays.pl/strategie,ac155/znaj-proporcjum-mocium-panie-czyli-o-trudnej-sztuce-dopasowania-dzialan-reklamowych-do-budzetu,374
  7. https://ays.pl/strategie,ac155/firma-to-ja,327
  8. https://group.soluma.pl/blog,ac99/odpowiedzialnosc-w-biznesie-co-to-wlasciwie-oznacza,1336

Zarząd